Pro divizi logistiky společnosti ŠKODA AUTO jsme připravili tří hodinovou hru na míru s cílem zaujmout studenty logistiky a zábavnou formou jim předat informace o náplni práce jednotlivých pododdělení. Hra s fiktivním příběhem byla vyvinuta tak, aby se během ní mohli zapojit všichni hráči a učili se hrou. Podle následného průzkumu měla hra u žáků i jejich učitelů velký úspěch.
V historickém městě Šibenik v Chorvatsku se potkaly nejlepší národní týmy z dealerství ŠKODA Auto z celého světa, aby soutěžily o každoroční ocenění společnosti. Naše hra byla poslední a nejvíce uvolněnou součástí této soutěže. Jejím cílem bylo otestovat týmového ducha v neznámém prostředí a ukázat krásy starého města Šibenik.
Hru absolvovalo 240 hráčů ve 30 týmech. Ke hře měli speciální herní mapu a batoh plný tajemného vybavení a zapečetěných obálek. V epickém finále čekal na týmy v pevnosti na kopci s výhledem na staré město a záliv duch Nikola Tesly.
Pro neziskovou organizaci Green Building v Brazílii (v ČR pod názvem Rada pro šetrné budovy) jsme vytvořili únikovou hru na veletrh. Zadáním bylo, aby se během hry odprezentovali hravou formou všichni partneři organizace a jejich "vychytávky" při stavbě zelených budov.
Hra trvala 10 minut a všechny nabízené termíny byly po celou dobu konference obsazené.
Díky naší pobočce v Sao Paulo, Brazílii, jsme měli tu možnost vytvářet přenosnou únikovou hru na míru pro stmelení 50ti členného týmu zástupců celé Jižní Ameriky společnosti Louis Vuitton.
Zadáním bylo vytvořit na míru hru, která bude motivovat zaměstnance ke zvýšení prodejů a zároveň odprezentuje neikoničtější produkty a firemní hodnoty Louis Vuitton.
Hra byla vytvořena tak, aby hráči mohli absolvovat hru současně ve venkovních i vnitřních prostorách hotelu, kde se hra odehrávala.
U příležitosti uvedení nového modelu na trh jsme vytvořili pro Škoda Auto únikovou hru, která byla součástí mezinárodního školení pro 119 obchodníků ze 45 krajin.
Z hotelových pokojů zámku jsme udělali únikové místnosti a vybavili je herními prvky. Některé z nich vypadaly jako běžné vybavení místnosti, jako např. rádio, obraz na zdi, vysoušeč vlasů nebo dokonce sladkosti, které museli hráči během hry sníst, aby našli další vodítko. Ostatní herní prvky pak měli design nového produktu nebo branding společnosti. Hráči byli rozděleni do týmů, které hrály ve stejnou dobu, ale v oddělených místnostech.
Pro agenturu pro podnikání a inovace jsme dle zadání vytvořili outdoorovou hru ve středověkém stylu pro 80 hráčů.