HRY NA MÍRU

Jak vytváříme hry na míru
S ohledem
na budget
Umíme vytvořit klasické hry, při kterých se využívá papír a tužka, ale i složitější hry, ke kterým je nutné vytvořit např. aplikaci.
S ohledem
na prostor
Hry vytváříme pro vnitřní i venkovní prostředí, hry jsme schopni připravit i v zahraničí (viz například hra, kterou jsme připravovali v Chorvatsku nebo Norsku).
S ohledem na vaše časové možnosti
Můžeme připravit hru jednorázovou, ale také hru, která bude probíhat delší dobu či neomezeně.
Proč je úniková hra skvělou součástí teambuildingu?
Hráči spolu musejí aktivně spolupracovat
Zjistíte, kdo je přirozený leader skupiny
Podporuje kreativní
myšlení
Podporuje motivaci
a stmelení týmu
Vylepšuje komunikaci
a spolupráci v týmu
Hráči se odreagují a mají
i po hře témata k hovoru
Jaký je postup tvorby hry na míru
1.
Termín
Ujasníme si spolu termín, kdy se má hra odehrát - jinak budeme připravovat hru, kterou potřebujete za dva týdny a jinak hru, kterou až za tři měsíce či půl roku.
2.
Návrh
Ujasníme si rámcový budget (podle toho navrhneme, zda bude hra klasičtější či můžeme využít dostupné moderní technologie)
3.
Očekávání
Vyjasníme si očekávání - zda chcete, aby se hráči spíše pobavili či vzdělali na konkrétní téma.
* Chcete hru na míru a chcete ji rychle? Naše stávající treasure hunty lze snadno upravit a můžeme do nich vložit například úkoly spojené s vaší společností nebo místem konání eventu.
CASE STUDIES
Škola hrou anebo jak získat pozornost generace Y a Z
Pro divizi logistiky společnosti ŠKODA AUTO jsme připravili tří hodinovou hru na míru s cílem zaujmout studenty logistiky a zábavnou formou jim předat informace o náplni práce jednotlivých pododdělení. Hra s fiktivním příběhem byla vyvinuta tak, aby se během ní mohli zapojit všichni hráči a učili se hrou. Podle následného průzkumu měla hra u žáků i jejich učitelů velký úspěch.


Nikola Tesla Energy Quest v Šibeniku v Chorvatsku
V historickém městě Šibenik v Chorvatsku se potkaly nejlepší národní týmy z dealerství ŠKODA Auto z celého světa, aby soutěžily o každoroční ocenění společnosti. Naše hra byla poslední a nejvíce uvolněnou součástí této soutěže. Jejím cílem bylo otestovat týmového ducha v neznámém prostředí a ukázat krásy starého města Šibenik.
Hru absolvovalo 240 hráčů ve 30 týmech. Ke hře měli speciální herní mapu a batoh plný tajemného vybavení a zapečetěných obálek. V epickém finále čekal na týmy v pevnosti na kopci s výhledem na staré město a záliv duch Nikola Tesly.

Teambuilding pro zástupce Louis Vuitton Jižní Ameriky
Díky naší pobočce v Sao Paulo, Brazílii, jsme měli tu možnost vytvářet přenosnou únikovou hru na míru pro stmelení 50ti členného týmu zástupců celé Jižní Ameriky společnosti Louis Vuitton. Zadáním bylo vytvořit na míru hru, která bude motivovat zaměstnance ke zvýšení prodejů a zároveň odprezentuje nejironičtější produkty a firemní hodnoty Louis Vuitton. Hra byla vytvořena tak, aby hráči mohli absolvovat hru současně ve venkovních i vnitřních prostorách hotelu, kde se hra odehrávala.

Firemní trénink ve stylu filmu „Inception“ na zámku Liblice
U příležitosti uvedení nového modelu na trh jsme vytvořili pro Škoda Auto únikovou hru, která byla součástí mezinárodního školení pro 119 obchodníků ze 45 krajin. Z hotelových pokojů zámku jsme udělali únikové místnosti a vybavili je herními prvky. Některé z nich vypadaly jako běžné vybavení místnosti, jako např. rádio, obraz na zdi, vysoušeč vlasů nebo dokonce sladkosti, které museli hráči během hry sníst, aby našli další vodítko. Ostatní herní prvky pak měli design nového produktu nebo branding společnosti. Hráči byli rozděleni do týmů, které hrály ve stejnou dobu, ale v oddělených místnostech.

Hra na míru ve středověkém stylu
Pro agenturu pro podnikání a inovace jsme dle zadání vytvořili outdoorovou hru ve středověkém stylu pro 80 hráčů.

Treasure hunt v norském Bergenu
Jako příklad hry na míru slouží geolokační treasure hunt, který jsme vytvořili pro mezinárodní skupinu 140 zaměstnanců z 24 zemí, jejímž cílem byla podpora elektromobility a která zároveň sloužila jako interaktivní procházka po dominantách města. Každé stanoviště představovalo nabíjecí stanici a úspěšným splněním úkolu si týmy dobíjely své fiktivní elektrické automobily.
