Outdoorové hry

Čas

1 až 3
hodiny

Hráči

5-200
hráčů

Místo

Kdekoli

Ocenění

Hotové hry
i projekt na míru

Geolokační hry s tabletem

Geolokační hra, nebo-li treasure hunt a scavenger hunt, je moderní týmová aktivita, kterou lze hrát kdekoliv a je vhodná pro malé i velké kolektivy. Hráči na mapě v aplikaci na tabletu či mobilu vidí vyznačená místa, která navštěvují a u nich plní úkoly. Ty mohou být spojená s daným místem nebo se hlavolamy a šifry na tabletu zobrazují až když hráči fyzicky na místo dorazí. Hru tak lze využít i jako poutavou procházku po atraktivních lokalitách s památkami nebo jako únikovou hru ve stylu orientačního běhu v přírodě.

Vybrat si můžete z hotových her, které nejsou vázané na konkrétní místo nebo pro vás připravíme hru na míru s využitím nejzajímavějších míst dané lokality. Hru na míru vám rádi vytvoříme i s ohledem na typ vašeho podnikání, firemní hodnoty nebo produkty a služby.

Battle bingo

Hledáte originální způsob, jakým motivovat své týmy k lepší spolupráci a komunikaci? Máme pro vás naši ojedinělou hru "Battle Bingo", která vyšperkuje každý týmbuilding. Jde o hru, kde úkoly nejsou jenom suchou teorií, nebo kde správnou odpověď zná nebo uhodne pouze jeden člen týmu, ale jsou plné zábavy, kreativity a selského rozumu. Zkrátka úkoly, které rozproudí debatu.

Nezáleží totiž ani na akademických titulech, postavení ve firmě nebo na velikosti svalů. V této hře se prosadí ti, kteří nejlépe spolupracují a komunikují. Hra běží v herní aplikaci, kterou má každý tým na svém tabletu. Díky GPS lokátoru se pak na jednotlivých stanovištích zobrazují úkoly.

Hru můžeme připravit jako indoorovou zábavu na firemní večírek nebo outdoorovou aktivitu ve stylu orientačního běhu, kde o délce trasy rozhodujete vy. Můžeme ji také flexibilně upravit a vložit do ní například úkoly spojené s vaší společností nebo místem konání eventu.

Czech Best Of

Tato hra je skvělou teambuildingovou aktivitou, která hráče nejen pobaví, ale představí jim i zábavným způsobem to, v čem češi vynikají či v čem byli první na světě. To, že českým vynálezem jsou třeba měkké kontaktní čočky nebo kostkový cukr dnes už ví skoro každý, ale věděli jste, že češi světu představili hromosvod nebo silonové vlákno?

Czech Best Of vám představí 26 podobných českých „nej“ a stane se programem na váš teambuildingu na cca 1,5 – 3 hodiny (podle délky trasy a schopnosti hráčů spolupracovat). Hra se hraje v herní aplikaci na tabletech a můžete si ji zahrát jako týmbuildingovu hru v Praze nebo treasure hunt v Brně (pokud byste měli zájem o hru v jiné lokalitě, ozvěte se nám, prosím).

Geolokační hra nadchne svým atraktivním tématem vaše české i zahraniční kolegy a zábavným způsobem jim představí Česko a jeho dědictví. Navíc hru můžete obzvláštnit o prvky, jako jsou například degustace a poznávání českého piva, nebo jízda v historickém vozu ŠKODA Auto.

Film Hunt

Hledáte zábavný a přitom zajímavý program na teambuilding? Hru, která podporuje týmovou spolupráci a firemního ducha? Hra Film Hunt je skvělou volbou ať už pořádáte týmbuilding v Praze, Brně, Ostravě, Plzni nebo kdekoliv jinde po České republice.

Hra se hraje v herní aplikaci na tabletech a vy rozhodujete o tom, zda si tablety od nás půjčíte nebo zda budete hrát hru na vlastních zařízeních, zda zvolíte jako teambuildingovou aktivitu outdoorovou trasu hry (připravíme kdekoliv po světě) nebo její indoorovou variantu (pokud třeba není dobré počasí nebo se vám nechce moc chodit).

Úkoly se hráčům zobrazují na základě GPS lokace (outdoor varianta) nebo po načtení QR kódu (indoor varianta) a vtáhnou je do světa filmu, herců a hereček. Budete tak spolu s kolegy řešit hádanky, obrázkové kvízy, poslouchat filmovou hudbu nebo se fotit jako ve filmových scénách (s pomocí augmented reality). A nebojte, jedná se o průřez filmovou tvorbou, takže zažijí challenge mladí i ti dříve narození.

V rámci této firemní akce navíc umíme zorganizovat i zábavný workshop s týmovým natáčením nebo imersivní filmové promítání.

Treasure hunt v norském Bergenu

Jako příklad hry na míru slouží geolokační treasure hunt, který jsme vytvořili pro mezinárodní skupinu 140 zaměstnanců z 24 zemí, jejímž cílem byla podpora elektromobility a která zároveň sloužila jako interaktivní procházka po dominantách města. Každé stanoviště představovalo nabíjecí stanici a úspěšným splněním úkolu si týmy dobíjely své fiktivní elektrické automobily.